/ Forside / Rådgivning / Rådgivning til medlemsorganisationer

Igennem et medlemskab i CISU får I adgang til gratis rådgivning, som kan være med til at styrke jeres partnerskaber, projekter og jeres organisatoriske arbejde.

 

Bestil en rådgivning

Rådgivninger bestilles på en online formular, hvor I udfylder kontaktdata, emne for rådgivningen mm. Vi fordeler opgaverne på vores ugentlige tirsdagsmøde, og derefter vil I blive kontaktet af en rådgiver. 

 

Hvis I har konkrete spørgsmål, som kan klares i telefonen, kan I kontakte vores rådgivere direkte. I kan ringe direkte til en bestemt rådgiver eller vælge at ringe på vores hovednummer 86 12 03 42 og blive stillet videre til den person, der har vagt den pågældende dag. Der er altid en rådgiver tilgængelig mellem 10 og 15 klar til at svare på henvendelser.

 

Hvor foregår rådgivningen?

Rådgivningen foregår i vores kontorer i Århus og København - med mindre I har aftalt noget andet:

  • Århus: Klosterport 4X, 3. sal, 8000 Århus C. Se på kort
  • København: Vartov, Farvergade 27, opgang D, 1463 København K. Se på kort.

Handicapadgang: Vores rådgivningslokale på sekretariatet i Aarhus har elevator og handicap adgang. I vores rådgivningslokale i København er der ikke rampe til kørestole, så skriv i jeres bestilling, hvis I har brug for, at vi mødes et andet sted.

 

Særlige rådgivningsdage i København

Op til Civilsamfundspuljens ansøgningsfrister (15. marts og 15. september) bliver der sat særlige datoer af til rådgivning i København. Derudover foregår rådgivning efter aftale. Der skal altid bestilles en rådgivning gennem vores online formular.

 

Kommende rådgivningsdage i København: 13. juni, 27 juni, 4 juli, 5 juli, 30 juli, 9 august, 15 august og 23 august. 

 

 

Bestil rådgivningen i god tid

Bestil rådgivningen i god tid – mindst 14 dage før, og helst i endnu længere tid op til ansøgningsfrister i Civilsamfundspuljen (15. marts og 15. september). Alle rådgivninger bliver fordelt mellem CISUs rådgivere hver tirsdag.

 

Send materiale

Vi forventer, at vi modtager et skriftligt materiale senest én uge før mødet, så vi har tid til at forberede og sparre med kollegaer om relevante emner og problemstillinger. Jo mere tid til forberedelse, jo bedre kan vi rådgive jer.

 

God forberedelse indebærer bl.a.:

  • At I har bestilt rådgivning i god tid.
  • At I har gjort jer klart, præcis hvad I gerne vil have råd om. Det lyder banalt, men i praksis er det vigtigt, at I har et klart mål med mødet og måske en prioriteret række af spørgsmål og emner, I ønsker at diskutere.
  • At I på forhånd har sendt et skriftligt input til rådgiveren. Det kan være et udkast til en ansøgning, beskrivelse af udfordringer med implementering af projektet, vedtægter og/eller organisationsbeskrivelse – eller blot en liste med spørgsmål eller stikord. Det giver rådgiveren en mulighed for at forberede sig og evt. hente sparring hos kollegerne inden mødet.
  • Kom aldrig alene! I bør altid være mindst 2 og gerne flere repræsentanter fra foreningen tilstede ved rådgivningen. Dermed bliver det lettere for jer at udnytte og sprede de input, I får under rådgivningen.

 

Rådgivningen kan bl.a. hjælpe jer med at afklare, hvilke af CISUs kurser I med fordel kan deltage i
Del siden

Denne hjemmeside anvender cookies til at analysere og forbedre brugen og brugeroplevelsen. En cookie er en lille tekstfil, som bliver lagret på din computer.

Hvis du ikke ønsker, at der bliver lagt cookies på din computer, eller hvis du ønsker at slette cookies, der allerede ligger der, er fremgangsmåden lidt forskellig fra browser til browser. Du kan finde en vejledning til, hvordan du skal gøre på hjemmesiden: http://minecookies.org/

Læs også Cisus cookiepolitik

Acceptér ikke cookies

Acceptér kun funktionelle cookies

Acceptér alle cookies